دختران نوجوان شهر غلامان به تماشای فیلم "غریب" نشستند
دختران نوجوان شهر غلامان به تماشاي فيلم "غريب" نشستند
به همت کانون های مساجد

دختران نوجوان شهر غلامان به تماشای فیلم "غریب" نشستند

فيلم تحسين شده "غريب" به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و با قابليت سينما سيار براي دختران منطقه غلامان شهرستان راز و جرگلان اکران شد.
شناسه خبر : 47025 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار و همکاری اهالی مسجد در محل خوابگاه دختران "اسماء" شهر غلامان از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان، برای دانش آموزان این خوابگاه به نمایش درآمد.  



به گفته «امین درتومی»، مسئول سینما سیار در استان خراسان شمالی این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی، به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.


تاکنون روستاهای گریوان بجنورد و شهرستان‌های گرمه، فاروج و مناطقی از راز و جرگلان از جمله منطقه مرزی  داشلی قلعه، شهرستان بام و صفی آباد  و نقاطی از مناطق شهری بجنورد  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم بودند.

فیلم سینمایی "غریب" یکی از فیلم های برگزیده چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است که به کارگردانی "محمد حسین لطیفی" و نویسندگی و تهیه کنندگی "محمد عنقا" در قالب تصاویری روایی، رشادت های سردار شهید «محمد بروجردی» را در دفاع از آرامش کردستان و مقابله با دشمنان به تصویر کشیده است.

گفتنی است، امروز، سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه  نیز فیلم "غریب" در سه سانس پی در پی، از ساعت 16 برای عموم علاقمندان در  محل کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر شهر راز، توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اکران خواهد شد.



 پایان/